Cristiano Ronaldo - kan få vilken tjej som helst fotbollsintresserad!

Hej mina vänner!

Efter den trevliga lunchen med pappa åkte jag och mötte Hanna för en fika på Zanzi. Därefter tog vi en tur på stan och nu kom jag precis hem. Väl hemma fick jag en present av mamma för att jag klarat av tvåan. Det blev en jättefin bh. Sedan fick jag en massa godis också! =)

Ikväll ska jag fira att sommarlovet äntligen är här. Hur vet jag inte än men jag ska kolla runt med folket så får vi se hur kvällen urartar sig. Nu börjar Portugal - Tjeckien. Gissa vem som ska sitta klistrad och tittapå matchen? (Läs: Titta på Cristiano Ronaldo) Hur fotbollsintresserad jag än är så rubbar han allt och jag kan inte slita ögonen ifrån honom. Han rankas just nu som en av världens bästa spelare, han måste garanterat vara den snyggaste också. Ge mig!

Hittade en mindre smickrande bild på aftonbladet på mig och Bella. http://www.aftonbladet.se/sportbladet/sportchansen/article2662865.ab?service=galleryFlash


Kommentarer
Postat av: m

HAHAHA vilken bild på aftonbladet!

2008-06-11 @ 20:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0