Charlotte är hemma igen!!

Godmorgon!

Satan vad trött jag är. Egentligen skulle jag ha gått upp för en timme sedan men jag var som en levande död då, så jag fick tvinga mig upp nu istället. För om tio minuter, jag är med andra ord sen till tusen, så ska jag vara hos min matteelev och hjälpa honom. Därefter ska jag hem och hämta lite saker för att sedan bege mig mot sjukhuset för att spruta mitt andra knä, vilket suger. Det betyder att jag inte kommer kunna gå på ett dygn. Och vet ni hur allt slutade efter incidenten efter den andra sprutan då jag under Sverige - Ryssland matchen gick på mitt ben fastän jag inte fick? Kortisonet har inte hjälpt så jag måste göra om den sprutan också. Dock inte idag för det skulle betyda att jag inte kan stödja mig på ett enda ben.. Så onödigt dumt gjort av mig att gå på mitt ben då jag vet att det är en dödssynd.

I alla fall är min älskade Charlotte hemma igen. Det har varit lite tomt här hemma nu när tre av mina älsklingar har varit borta (Charlotte, Saga och Anna) Men nu är alltså en av dem hemma igen. Jag har berättat för henne hur det ligger till med Milanoresan så vi får se hur det blir med den. Men jag kommer nog med stor sannolikhet åka till Milano i samband med min Italienresa i juli hur det än blir.

Nu måste jag springa. Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0