Äntligen får jag prioritera sömn.

Jag är så dålig! Ut och springa var det va? Nej jag har sovit i närmare tre timmar istället. Men det var välbehövligt. Nu är jag pigg och vaken så nu ska jag ut och springa. Nu är vädret finare också så det ska bli skönt. Just nu väntar jag bara på att mamma ska komma hem så ska hon få cykla framför mig och agera draghjälp. Först tänkte jag visa henne brevet med mina betyg. =)

Sedan blir det duscha och göra mig iordning för att åka hem till Joakim och Bella där jag ska se Italien - Rumänien. Egentligen har jag lovat Patrik att vi skulle ta en mysfika på Alberts men jag hinner verkligen inte. För efter matchen måste jag skynda mig in mot stan där jag ska kvällsfika med Carro. Och efter fikan ska jag förmodligen träffa Hanna för att dra på fest.

Nu ska jag ut, ciao!

Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Cigaretten är borträknad ;) händer inte igen. Har du haft en bra kväll?

2008-06-14 @ 00:25:33
URL: http://tgif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0