Anna och jag <3

Hej!

Först vill jag börja med att rekommendera Sex and the city filmen. Visserligen tror jag inte det behövs för majoriteten av er lär se den eller har redan sett den. Men se se se den, hur bara som helst! För oss tjejer kan det liknas vid en orgasm, något ni inte vill missa med andra ord. ^^

Efter filmen åkte jag och Anna till Henry på Birger Jarlsgatan där han hade lite fest. Vi slog oss ner och åt glass med jordgubbar och hallon som den snälla Henry tog fram till oss. Jag hade inget krök med mig och hade inga direkta planer på att kröka efter midsommar så det blev en lugn och trevlig kväll utan alkohol.

Sedan runt tvåtiden åkte jag och Anna förbi Max - köpte med oss mat hem och tittade på Eva och Adam. Vi gick och la oss rätt sent så vi sov till två idag. Då gick vi ut på en lång powerwalk längs vattnet innan frukosten och la oss på bryggan. Väl hemma åt vi en försenad frukost på balkongen och senare middag med min familj.

Efter att ha följt Anna till tunnelbanan tog jag en till långpromenad själv. Jag älskar att promenera, både ensam och med sällskap. Nu ska jag åka och köpa lite godsaker inför kvällen för att sedan bege mig till min bror för att se Italien - Spanien, forza Italia!

Nu ska jag föra över bilderna på gårdagens outfit så att ni får se den innan jag åker. :)

Först... lite fler bilder från midsommar!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0