3,5 timmars sömn istället för 1.

typiskt mig.. jag går och lägger mig klockan fem för att sova en timme och hämta nya krafter för att sedan träffa Ebba eller Hanna.. i alla fall skulle jag hinna med att sola solarium. När tror ni jag motvilligt vaknar av min mamma som kommer och väcker mig? Nu. Just det, halv nio på kvällen. Det slår aldrig fel. När ska jag lära mig att jag inte kan lägga mig i en säng för att sova endast en timme. Två timmar minst måste jag sova för att kunna ta mig ur sängen efteråt.

Nu ska jag i alla fall äta middag, trött som en *beep* är jag. Tror för övrigt jag måste göra något åt mit favorituttryck.. det är inte alla som uppskattar det. Men vi får se vad som händer efteråt. Imorgon är jag ledig så alla dörrar är öppna gällande kvällen så att säga.

Kommentarer
Postat av: Zandra

Jätte bra blogg verkligen :) Vad tycker du om tungpiercingar?

Kram

2008-06-30 @ 21:59:30
Postat av: Mandy

Zandra, jag har svarat i ett inlägg nedan på din fråga där du skrev frågan första gången. Kika där! =)

2008-07-01 @ 00:42:20
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0