Att-göra-lista, 1 av 15 punkter klar!



Tjabba!

Satan vad mycket det är som ska fixas idag. Jag har räknat med att ha morgondagen att fixa hälften av alla förberedelser. Men nu fick jag veta att vi åker till flygplatsen runt ett imorgon, så där ströks den idén. Nu sitter jag och fixar med musik till ipoden, laddar kameran och måste verkligen bestämma mig för om jag ska välja street eller modernjazz som eget val. Mailet ska in senast ikväll!

Jag har packat det mesta redan, förutom smink, väskor och sådant. Sedan ska jag fixa mina naglar, ögonbrynen et cetera. Ja listan är hur lång som helst. Än så länge har jag prickat av 1 av 15 punkter. But hey! Jag har hela kvällen på mig. Oturligt nog missar jag "midsommar reunion"  med folket från midsommar ute på Värmdö.

Nu ska jag fortsätta! Samtidigt som jag springer runt här i bikini och fixar och donar så är gamla sommarpartyklassiker på högsta volym.

Love it!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0