Migrän..

Idag har jag gått med en fruktansvärd migränliknande huvudvärk som just nu är rent ut sagt outhärdlig - därav den bristfälliga uppdateringen idag. Ebba och jag skulle egentligen ha setts ikväll men jag fick skjuta upp det till imorgon av den enkla anledningen att jag är helt slut. Jag antar att det bästa är att gå och lägga sig nu så att jag kan vakna upp pigg och utan huvudvärk imorgon. Kvällen har annars gått åt att prata i telefon, titta på satc och det viktigaste av allt - läst ut boken. (; Det blir lite vilokvällar såhär dagarna innan jag åker. Det vore en mardröm att komma ner till Italien och vara helt... exhausted.  

Apropå ingenting åker min älskade Hanna till Kos imorgon. Tror inte hon kommer vara sig lik när hon kommer hem... moha ;D

Och en annan grej.. jag började skriva det här inlägget för en timme sedan, för att sedan avsluta inlägget nu med den här onödiga meningen. Varför jag delger er detta vet jag ännu inte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0