På tal om ingenting.

Innan jag somnar bara en grej.. Förmodligen är jag inte den enda tjejen som har killkompisar som aldrig tycks uppskatta de killar jag börjar träffa. Är det inte deras personlighet som det är fel på så är det, ja detta är till och med det vanligaste scenariot, att de inte ser bra ut. Och jag kan även meddela att det inte är killarnas utseende det är fel på, utan den nya killen och den plats han kan komma att ta i mitt liv. Då jag var mitt uppe i en diskussion med en nära vän så var jag bara tvungen att fråga om det överhuvudtaget finns någon kille vars utseende det inte skulle vara något fel på.

... Och jag blev inte förvånad då han började skicka bilder på en modell, vars relation till mig - i dagsläget (var bara tvungen..) är rätt osannolik.

 

... Men inte var han fy skam inte..

Kommentarer
Postat av: kitty

åh come to mama :D

2008-07-03 @ 16:40:32
URL: http://iwonderyouwonder.blogg.se/
Postat av: Anonym

sexy mamaaaaa

2008-07-28 @ 20:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0