Kvällens planer

Hemma igen! Blev kvar i solna centrum lite längre än väntat eftersom att regnet bara öste ner. Men till slut kunde vi ta oss hem. Nu sitter jag och kollar flygresor till milano den 26e juli. Det går toppen och jag har hittat en så nu ska jag ringa min chef och kolla så att det funkar att jag är borta lite längre än jag sagt. Det gäller visserligen bara ett par dagar så förhoppningsvis blir det inga större problem..

Sedan ska jag dra mig mot stan och sola solarium och ikväll blir det kvällsfika med min vän Caroline. Joakim ringde och frågade om jag ville följa med på Allsång på skansen men dessvärre är det ingen höjdare för mig att stå upp så länge så kort tid efter behandlingen för mina knän.

Vi hörs om ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0