Kvalitetstid med Filippa

Nu är jag hemma igen och ska äntligen äta middag! Varje dag ser jag fram emot dagens måltider, så när de väl kommer är de alltid lika efterlängtade, haha! Det blir toppen nu när jag kommer till Italien och den utsökta maten hemland. Dock brukar min aptit inte vara lika bra där nere i värmen, man är snarare törstig än hungrig. Tråkigt nog.

Timmarna med Filippa var lika trevliga som alltid och det ger mig alltid lika mycket att reflektera tankar med henne. Det är så sjukt underbart och nästan ofattbart att man kan sitta i solen på en brygga vid vattnet då klockan är nio på kvällen och bara njuta av sommarvärmen. För övrigt blev jag minst sagt avundsjuk på hennes resor hon gjort till Californien och Sicilien.

Efter middagen måste jag packa. Blir det någon tid över så kanske jag åker med Pascal till Lidingö på en fest som han kompis har. Eller så åker jag till Djurgårn där Filip, Janne och de andra lirarna håller hus. Tyvärr är nästan alla mina tjejer utomlands eller utanför stan :(

Time to eat! Hörs om ett tag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0