En kväll på djurgårn!

Godmorgon..

Att få sova ut imorse var bara att glömma. Mobilen ringde konstant och efter kaoset igår så var jag tvungen att ha den på för att kunna ta emot samtal. Jag åkte i alla fall ut till djurgårn runt elva. Det var fortfarande varmt ute vilket var jättehärligt. Efter lite vin och ett par timmar sittandes i gräset åkte jag hem.

Nu är det riktigt, riktigt nära. Imorgon åker jag till Italien! Så länge som jag väntat och nu är det bara en dag kvar! Jag har gjort en lång lista med allt som måste fixas innan. Men först ska min matteelev komma hit för sista gången innan jag åker. Därefter måste jag börja pricka av listan så att jag inte glömmer någonting.









Här bjuder jag på lite bilder från då jag och Ebba varit på Lidingö och kom till Norrviken där vi gick ner och satte oss vid vattnet och njöt av sommarnatten. Ebba var bara tvungen att dekorera lite med bilder på heta fotbollsspelare innan vi gick vidare..

Nu kommer min elev. Puss så länge!

Kommentarer
Postat av: Dee

Ser schysst ut.

2008-07-05 @ 13:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0