VRG

Hello!

Kom precis hem, nu tänkte jag sätta på mig min sköna mjukisdress och sätta igång med pluggandet. Ikväll ska jag annars bara vara hemma och ta det lugnt med god mat, film och tända ljus. Skönt med en kväll utan träning för en gångs skull. Annars har dagen varit bra, allt har rullat  på som det ska. Jag och Tessie var jätteambitiösa då vi satt och planerade de två kommande veckan då vi har übermycket i skolan. I och för sig, när har vi inte mycket? I alla fall har vi planerat in över fem fikor då vi ska försöka göra pluggandet av geography assignment, engelskaredovisning - social services samt matte så mysigt som möjligt.

Förlåt för sjukligt tråkiga inlägg de senaste dagarna. Men det blir så ibland, engagemanget från min sida kan omöjligt vara på topp jämt. Men det komer tillbaka, det brukar det göra ;) Tänkte försöka ta regelbundet nya bilder så jag kan spetsa till varje inlägg med någon ny bild - brukar vara trevligt! =) Kan ju kombinera lite outfitbilder, festbilder och bara vanliga vardagsbilder så att ni får följa med i mitt liv så mycket som möjligt - eller så mycket som jag tillåter ;) Om allt vill sig väl ska jag sola för första gången på en och en halv månad imorgon. Det är riktigt bra jobbat, jag som är en gammal solariemissbrukare sedan många år tillbaka. Kan lägga upp före- och efterbilder om ni vill det.

Jag kom på att ni är flera som bett mig skriva om VRG, och jag har lovat att svara på era frågor i ett inlägg. Så ni kan ställa era frågor till det här inlägget så ska jag göra mitt bästa med att svara på dem i ett inlägg. Se så, nu har ni chansen att få reda på VRGs djupaste hemligheter. Det finns inga dumma frågor!... Det där kommer jag garantera få ångra, men whatever.

Kommentarer
Postat av: hanna

1.när slutar ni,typ när du gick i första ring?
2.är lärarna bra?
3.är det jobbigt med mycket på engelska?
4.finns det sånna lärare som tar en när man inte kan och inte räcker upp handen?
5.är det en fördel med liten skola?

haha,lite många frågor..:P

2008-01-31 @ 16:13:45
Postat av: Anonym

ere många fester?
berätta en hemlighet om vrg!^^

2008-02-03 @ 19:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0