Vilken natt...

Godmorgon!

Ojoj vilken kväll det blev igår. Allt började extremt mysigt hemma hos Anna där jag, Charlotte, Nathalie, Emma, Kim, Alex och CJ befann oss tillsammans med Annas klasskompisar och åt middag. Sedan blev alla riktigt taggade så fler människor kom och det blev riktigt roligt verkligen! Folket var taggade och på strålande humör. Runt två drog jag och Charlotte som fortfarande var taggade vidare till Sollentuna där vi skulle på efterfest hos petter. Haha jag och Charlotte tillsammans är verkligen en utmärkt partyduo. Vi drar oss inte för någonting. Charlotte som ska bråka med allt och alla började självklart bråka med två tattarbrudar på bussen. Det var underhållande.. Dock sket sig allt när vi kom till Sollentuna, men då stötte vi på Charlottes killkompisar så vid fyra satt vi och åt "kvällsmål" i stan.

Därefter, fråga mig inte varför, åkte jag med Charlotte och de andra till sollentuna för att sedan åka tillbaka när David slutat vid sex och möta honom vid haga norra. Då sitter jag helt själv på nattbussen tillsammans med en främling som absolut skulle prata med mig om diverse konstigheter. Då ringer David och säger att han är hemma men att jag kan gå till honom. Haha jag blev helt rasande! Så stannar bussen vid Haga norra och vem sitter där om inte David (; Tog en taxi till honom och tittade på film.

Var tvungen att gå upp ur den varma sängen för ett tag sen och  åka hem. Min ena storebror ska nämligen flytta/åka till Thailand under en längre tid på onsdag och han ville ha en kväll med oss syskon. Vi ska bowla tillsammans med hans flickvän och sedan gå och äta tapas, mums!

Nu måste jag göra iording mig. Laddar upp bilderna just nu men jag lägger upp dem när jag kommer hem.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0