Thank God It's Friday!

Hello!

Äntligen fredag, wiho!
Jag har dansträning om ett par timmar. Nu tänkte jag plugga lite rättskunskap så att jag inte får så mycket att behöva plugga i helgen. Sitter och lyssnar på Amanda Jensens låt Do you love me. Nu såhär då man lyssnat på den ett x antal gånger måste jag säga att den växer för varje gång! Eller vad tycker ni? Marie är det ju tyst om redan, haha vem hade inte kunnat förutspå det liksom? ;P Att jag ens orkar bry mig..

Ikväll.... har jag lite planer ;) Vi får se om det blir av idag eller imorgon, men jag återkommer.

Nu är jag i seriöst behov av er hjälp, på riktigt! Bloggens design ska ändras, men jag har absolut inga idéer. Jag tänker inte heller ändra den förrän ni har sagt ert! Såå.. speak up! =) Så hörs vi igen när jag fått råd från mina änglar där ute ;) Då kommer nya bilder upp som är tagna idag med lite nya kläder jag köpt!

Här får ni två grymma låtar med en grym tjej! (;






Sedan måste jag bara lägga upp en låt som kom på radion nyss - Miracle of love. Åh jag vill bara ha en pojkvän att ligga och mysa med, med en massa tända ljus, när jag hör den här. Så fin! :)

Kommentarer
Postat av: Mandy

Roosa ;) det passar dig!

2008-01-18 @ 19:43:09
Postat av: Anonym

pinky pinky

2008-01-18 @ 19:50:08
Postat av: Anonym

håller med! det rosa :D

2008-01-19 @ 14:39:37
Postat av: Lovisa

Du är lite dålig på att uppdatera bloggen? :)
Hoppas din helg var bra iallafall, härlig blogg!

2008-01-21 @ 11:06:23
URL: http://onemoretry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0