Sommar

115055-143Hej mina vänner,

kom hem från promenaden med Janne för ett tag sedan. Den här gången lyckades jag gå en bit men fortfarande inte så långt som jag önskar. Huvudet börjar snurra ännu mer än vad det gjorde innan och illamåendet kom krypande. Men det gav mig krafter att träffa Janisen, som bryr sig så mycket. <3 Haha det märks att vi är vänner, för en vecka sedan hade han bitit sönder ett glas på fyllan vilket förklarade hans sår han hade på munnen - själv sväljer jag kvistar!

Hittade den här bilden som är tagen i somras efter min Italien- samt Frankrikeresa. Ojojoj vad jag längtar till sommaren. Att få vara såhär brun genom äkta solning är inte helt fel. Sommarplanerna börjar redan smidas och tanken på att det nu börjar bli allt ljusare ute får nog oss alla att orka två tråkiga månader skulle jag tro.

Ge mig sommar!


                                                                                                                                                                                                              

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj va brun :O

2008-01-06 @ 17:26:46
Postat av: Anonym

ÄR DU TILLSAMMANS MED JONATHAN BOLLMAN IGEN!?

2008-01-06 @ 17:58:13
Postat av: sara

villken sommrig bild! (:
hur får man bilden så på sidan av texten ? jätte tacksam för svar! ha det bra!

2008-01-07 @ 00:02:00
URL: http://sesssaan.blogg.se
Postat av: Mandy

Sara, ska jag vara helt ärlig så vet jag inte riktigt hur jag gjorde. Jag har nämligen också alltid velat veta hur man gör och då jag skrev detta inlägg satt jag mer bara och klickade här och där och helt plötsligt så gick det, utan att jag riktigt visste vad jag gjorde. Men pröva dig fram så går det nog! :)

2008-01-07 @ 00:16:58
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0