Somliga har det bra..

Jahapp då var Joakim, min ena storebror, nyligen ankommen till Thailand där han ska stanna med sin flickvän på obestämd tid. Minimitiden var tre-fyra månader. Dock på resande fot. Som en väldigt lång semester.. vem skulle inte tacka nej till det liksom. Klocka var tre på natten och temperaturen låg på 28... Väljer att inte kommentera det.

Saknar i alla fall den lilla sötnosen redan, tänka sig. Men den här resan kommer göra honom gott, det är jag säker på. Bara vi här hemma som får lida lite extra. Men för honom står jag ut med allt.

115055-176 


Blir alldeles varm när jag ser dessa bilder <3 Att man kan känna så mycket kärlek för en person. Min italiano (:

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0