Someone's watching over me (Raise your voice)

Såhär innan jag stänger av datorn tänkte jag bara dela med mig av en låt som jag delar med min Susanna. Mår ni dåligt så ska ni definitivt lyssna på den här. Jag kom på att jag bara lägger upp en massa lugna låtar - men det är främst dem som gör sådant avtryck på mig så att jag vill dela med mig av dem. Dessutom är jag väldigt ledsen idag och då passar en låt som denna utmärkt. Susanna som åker till Ghana om två veckor kommer jag sakna något oerhört. Egentligen inte för att vi ses så värst ofta, men för att jag inte kommer kunna ha kontakt med henne när jag vill - när jag behöver tröst, eller bara om något bra har hänt så att jag kan få känna hur genuint glad hon blir för min skull. Men varje gång jag hör den här låten kommer jag tänka på min Susanna och känna hennes närhet som om hon fanns intill mig. Jag ber till gudarna att hon blir väl omhändertagen där nere och att inget ont händer henne... Då jävlar!



Kommentarer
Postat av: Susanna

Du vet vad den låten innebär och det ska du alltid komma ihåg! Jag kommer snart vara hemma igen, tiden kommer gå fort. Hoppas din bön blir hörd för klarar jag mig oskadd i Afrika så är jag kapabel till större inverkan och då också större förändring! Jag ska försöka ta hand om mig, jag lovar! Lot of love.

2008-01-24 @ 00:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0