Scarlet Johansson



Efter Adriana Lima vågar jag nog säga att denna tjej måste vara den vackraste på jorden. Inte bara vacker utan liksom hela paketet if you know what I mean ;) Haha! Nej men titta bara på läpparna.. Läppar är sådan otrolig stor del tycker jag om man ska gå efter en persons utseende. Med risk för att förlora era åsikter om mig som förebild måste jag ändå säga att det är en himla tur att man kan fixa lite extra i läpparna om man skulle vilja det.. Liksom den här damen har gjort.  Men än så länge är jag så nöjd så med mina så det får vänta ett tag. Är det här något ämne ni har koll på? Något om läppförstoring eller andra hjälpmedel i sminkväg som förstorar läpparna så kan ni dela med er av det. Vet med egen erfarenhet att det lär vara många tjejer där ute som vill ha råd och tips om man har små läppar hur de kan se större ut utan ingrepp.

Nu ska jag sova, godnatt <3



Kommentarer
Postat av: jennifer

jag beställde hem ett läppglans från eleven.se, ljusrosaliten flarra, det fungerar verkligen :) blir kanonfint.

2008-01-23 @ 13:20:59
URL: http://linnjenniferlantz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0