Säger roche moutinnee, exogenous processes eller long short drift er något?


Nej jag tänkte väl det.. Nu äntligen säger det mig något. Det var på tiden!
Godkväll :)

Pluggandet började väldigt segt men oj vad intensivt jag pluggat nu i två timmar! Hjärnan känns totalt överarbetad och känslan av att verkligen ha lärt mig någonting är ljuvlig. =) Tack så hemskt mycket till Robert i min klass som suttit och hjälpt mig hela tiden. Mitt msn namn: "just nu vill jag bara ha en geolog.. alldeles för mig själv. Fuck roche moutinnée, exogenous processes och allt vad det heter.." kom på sätt och vis i uppfyllelse. Visserligen är han ingen geolog men oj vilken koll han har! Nu får det i alla fall vara nog med pluggandet för idag, känner att min skadade hjärnskakningshjärna fått anstränga sig för mycket. Imorgon tvingar både lärare och mina föräldrar mig att vara hemma då jag blivit svimfärdig två dagar i rad i skolan. I och med att jag på morgonen bara har tyska och sedan idrott som jag ändå inte kan vara med på, vilket dessutom är borta vid frescati, så kan jag vara hemma och vila då. Sen går jag på nästa och även dagens sista lektion vilket är engelska.

Förresten, dags för lite kuriosa. Jag har ätit så mycket ananas de senaste dagarna att jag blöder både i och på munnen. Är det verkligen värt det.. jag menar, för lite ananas? Absolut!

Det var väl allt för nu. Sov gott och dröm sött som man brukar säga.

Kommentarer
Postat av: Anonym

oh ananas är gott :D

2008-01-11 @ 12:57:22
Postat av: Anonym

fyfan va tråkigt det låter..

2008-01-11 @ 12:57:37
Postat av: Anonym

ihih

2008-01-11 @ 16:50:21
Postat av: Malin

Din blogg är bäst! :D uppdatera meeera då

2008-01-11 @ 16:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0