Rhythm of the night

Wie nu kom jag precis ut ur duschen. Kom hem från dansträningarna runt halv elva. Jag har tagit ut mig så hårt så jag vet inte riktigt vad jag ska beskriva känslan med.. det är en underbart skön känsla i alla fall. Det är som att man känner hur kroppen bara tränas och tränas och sakta men säkert kommer i toppform!



Kan ni tänka er att vi kommer att dansa som ett medley bestående av en massa Moulin Rouge låtar. Den här låten är finalen av hela dansen. Dansstegen går så sjukt fort- en riktig utmaning, feminint, bara en massa höfter, släng med håret - ah det är grymt! Ni måste boka biljetter till showen sedan, lovar er att den är sevärd!

Nej nu ska jag fortsätta mitt aningen intressanta telefonsamtal, vi hörs gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0