Och så var det dags för plugg på riktigt..

Godmorgon!

Börjar som sagt inte
skolan förrän imorgon så lyckliga jag har ytterligare en vilodag att ta igen mig på, riktigt skönt! Idag ska det pluggas geografi. På lördag har jag nämligen retake test eftersom att jag var sjuk då provet skulle göras. Så nu är tiden inne för att på riktigt lära mig allt om exogenous och endogenous processes och bla bla.. Meeen, det går nog bra! =) Jag ska allt sätta mig rakt upp och ner på en stol (eller kanske ligga i en säng:P) och inte gå därifrån förrän jag verkligen lärt mig det, allt annat är ett misslyckande! Sedan får man ta regelbundna pauser så att hjärnan hinner få in allt också, annars är det ju onödigt. Att deppa ner sig totalt genom att plugga konstant är heller ingen hit.. Ajaj nu ska jag smått börja sätta igång tänkte jag.



min lille skalman =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

söt =)

2008-01-08 @ 15:57:02
Postat av: Lisa

på din facebook har du en bild där du står vid granen och en bokylla, och så skriver du att du står vid din pappas mästerverk. Vad jobbar han med?

2008-01-08 @ 15:57:56
Postat av: Fröken D

naw så söt du var:) ha det gott!

2008-01-08 @ 17:26:48
URL: http://mjaomjao.blogg.se
Postat av: L

Vad går du i för skola? VIlken "årskurs" o så? Speciell inriktning? : )
Lycka till med plugget, jag måste med plugga en massa :S haha :D

2008-01-08 @ 20:44:31
URL: http://onemoretry.blogg.se
Postat av: Mandy

Jag går Viktor Rydbergs gymnasium Odenplan, sam sam i tvåan! :)

2008-01-08 @ 20:47:20
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0