Nostalgi

115055-157

Tar regelbundna pauser i pluggandet, blir så mycket bättre och effektivare att plugga då. Jag brukar sällan plugga med musik i öronen men idag visade det sig vara jättebra! Hittade min gamla mp3 som jag hade för 2 år sedan. Jag har inte lyssnat på ens hälften av dem sedan dess. Det var låtar som kom att påminna mig om mer och betydligt mindre betydelsefulla personer som jag känt eller känner från den här tiden. Det resulterade i alla fall i lite nostalgiska tankar från den tiden. Kommer ihåg flera av dem låtarna från då jag precis fyllt 15. Ni tänker garanterat att det inte är så lång tid - 2 år liksom.. Men oj vad jag har förändrats på dessa år. Både i mitt tankesätt men även mitt sätt att vara. Jag har gått från att vara en liten tjej som sprang runt i korta kjolar och dansade på klubbferster som Lyxpirayatjej. Jag blir inte förvånad om jag var den av oss tjejer som anspelade mest på sex, men ändå var jag en av de få som faktiskt var oskuld. Jag gick in i ett förhållande, levde väldigt tryggt och skyddat tillsammans med honom. Och såhär ett år efter det ettåriga förhållandet tog slut känns det som om det har gått mycket längre än två år sedan då jag sprang runt på klubbfester i minimala kläder. Det som dock har varit gemensamt för alla dessa situationer är att jag alltid haft mitt eget förnuft med. Jag har alltid satsat på skolan, och generellt sett gjort allt för att inte göra mina föräldrar besvikna. Jag må ha klätt mig i små kläder och agerat som om jag var äldre, men jag har aldrig någonsin gjort något jag fått ångra eller skämmas för senare. Allt som hänt mig under de här två åren kan jag tacka för att jag fick gå igenom, för det har format den jag är idag- En person som jag är otroligt stolt över.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken söt bild =)

2008-01-15 @ 10:46:35
Postat av: malin

verkliugen fin kofta!!

2008-01-15 @ 10:55:18
Postat av: Anonym

Sexy biatch;) gissa vem;P

2008-01-15 @ 11:01:16
Postat av: Anonym

Jättefin kofta. Den vill jag också ha!

2008-01-15 @ 11:04:48
Postat av: Anonym

Var har du köpt den?

2008-01-15 @ 11:05:17
Postat av: Anonym

Love your blog!;P

2008-01-15 @ 11:05:34
Postat av: Anonym

jättesöt kofta!

2008-01-15 @ 13:38:25
Postat av: Linda

hur många timmar brukar du sova / natt?! man ska ju sova för att må bra och allt de där, men de är ju så svårt att komma i säng då man har så mkt att göra:p men ca så där? vore jätte kul med svar i ett inlägg!!!:D:D:D

2008-01-17 @ 15:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0