Människan är som pärlor

115055-161 Hej!
Det har varit en riktigt lång dag idag - krävande lektioner och trött har man varit. Men nu har jag varit hemma ett tag och mamsen är på strålande humör så det smittade genast av sig på mig. Inte för att jag var på speciellt dåligt humör innan förvisso.. I alla fall hade jag tal idag. Ni vet ett sådant där seriöst tal med talarstol och halvklass. Men det gick bra =) Min personliga tolkning av skönhet som jag liknade vid ett pärlarmband där varje pärla symboliserar en människa uppskattades verkligen. Alltid extra nervöst då man ska hålla ett tal om en personlig tolkning av något, eller bara något som är personligt. Men det gick alltså bra så jag är glad! :)

Skulle egentligen ha ridit idag men jag får fortfarande inte göra det för mina föräldrar, men på lördag så. Annars idag ska jag mysa vidare med mamma här i soffan med lite godis. Därefter ska jag göra min italienskaläxa samt plugga lite matte. Jag är nog ensam om att tycka det men oj vad matten är rolig nu. Algebra - andragradsekvationer och polynom, det är jag bra på =) Känns lite riskfyllt att gå ut med det officiellt bara.. haha. Blir inte förvånad om något händer med min hjärna tills imorgon så att jag inte kommer ihåg någonting bara för det.

Sedan får vi se om jag kanske åker över till David lite senare, han bor bara fem minuter ifrån mig, men det beror på hur snabbt pluggandet går. Nu ska jag mysa vidare här hemma, känner mig väldigt trött. Men vem gör inte det nu?


115055-162


Såhär ser jag ut idag =) Lite tröttis sådär utan mascara ;(

Kommentarer
Postat av: aaaaaaaa

älska älska älska din blogg och alla bra tips och snygga bilder! du uttrycker dig alltid grymt, korrekt och du skriver exakt om det vi vill läsa om! :)

2008-01-16 @ 20:59:10
Postat av: Anonym

bästa bloggen

2008-01-16 @ 21:00:26
Postat av: Anonym

så jävla snygg, och skorna ohmy!

2008-01-16 @ 21:01:08
Postat av: hej!

Hej! Älskar dina inlägg om träning och tips på övningar, vore kul med ännu mer sånt :D

2008-01-16 @ 21:56:30
Postat av: Tobias R

Helt klart så har du en skön klädstil=),kanske värt att nämna ett par rader om den varje dag?:) hoppas du har det skönt framför tvn

puss

2008-01-16 @ 22:15:52
Postat av: Anonym

mer om träning och videblogga!

2008-01-16 @ 22:39:30
Postat av: Anonym

asså i ett tidigare inlägg skrev du att du var bland dom mest aktiva, hur kommer det sig i och med att du inte bloggar så speciellt mkt? :S...

2008-01-16 @ 22:39:38
Postat av: Mandy

Oj tycker du inte att jag bloggar tillräckligt mycket? Okej idag har jag inte bloggat mycket men annars bloggar jag ändå omkring fem inlägg per dag, är det för lite?.. Sedan har jag hört att för att vara en aktiv blogg så ska man ha många kommentarer. Att skriva en massa inlägg väger inte lika tungt som mycket kommentarer. För tillfället ligger jag dock inte på listan längre kan jag tillägga.

2008-01-16 @ 22:41:49
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0