Mandysen flyger likt stålmannen!

Oh mina duktiga läsare, läsarantalet bara stiger men själv skriver jag inga inlägg. Jag ber om ursäkt men idag har jag mina skäl. Ramlade av på ridningen och har varit rätt mörbultad därefter. Därav får jag inte gå ut ikväll. Måste bara berätta om då jag ramlade av. Sussie en av mina ridlärare skriker till de på läktaren att de måste hämta en till ridlärare för att jag höll på att svimma och så hade jag tappat luften och sådär. Då sprang en mamma in till stallet och sa till Denise, en annan ridlärare, att Charlotte har ramlat av, hon kunde alltså inte våra namn utan sa namnet på en annan elev. Då hade Denise utbrustit "Vilken himla tur att det inte var Amanda". Haha en rätt rolig kommentar då Charlotte i samma veva sagt: man tackar, mig kan ni minsann offra!"  Dessutom hade jag tydligen även denna gång sett ut som stålmannen då jag flugit av. Det här med att man ska göra sin kropp till formen av en köttbulle för att minimera risken för att bryta något har aldrig riktigt varit min grej.. Jaja, nog om det. Jag håller på med min årsresumé fortfarande, den är dock inte klar än. Vad jag annars har gjort den senaste tiden är att spendera en massa tid med mina vänner. Anna och Charlotte var jag med en kväll hemma hos Charlotte med film och godis. Caroline har jag fått dras med en massa, haha! Sedan nyår har det inte blivit något festande utan mycket mysiga fikor med mina nära och kära. Jag har en massa nytt på g men jag vill inte säga för mycket innan det är hundra. Tror att de flesta av er kan räkna ut vad det handlar om! =)

Lite mysbilder hemifrån mig med vinterkänslan närvarande. Vet att ni så gärna vill ha en massa bilder så självfallet ska jag inte göra er besvikna! =)

 




och sedan en bild innan en dansträning...


Just det, apropå dansträning. Fick mitt brev från Kühlers idag. Dansträningarna börjar redan på fredag samma vecka som skolan börjar - så allt kommer att sätta igång i full fart på en gång! :D Jag längtar som bara den!  Jag kommer som vanligt dansa tre gånger i veckan. Den här terminen är det balett, jazz och street - tre favoritstilar!


På återseende! <3


Kommentarer
Postat av: Amanda

vart har du köpt koftan?

2008-01-03 @ 23:58:23
Postat av: Mandypandy

Den är från gina tricot =) Köpt för kanske ett år sedan..

2008-01-04 @ 00:03:13
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0