Lördag

hallo! :)

Idag har jag ridit i lördagsdressyren som vanligt.
Lättnaden sprider sig i kroppen med medvetenheten att rädslan som fanns där efter olyckan i onsdags idag var som bortblåst. Jag hade förväntat mig en månad av rädsla som jag skulle vara tvungen att övervinna, men så illa blir det nog icke! ;D Och ingen är gladare än jag. Nu kunde jag njuta av att sitta där och jobba hästen så att den blev totalt dyngsur av ansträngning. How great!

Ikväll bär det av med tjejerna. Vi startar hos en av oss och sen får vi se vart kvällen bär oss. Ett som är säkert är att det ska festas och roligt ska vi ha! ;D Därefter åker jag nog och möter david och sussar där. Jag liksom de flesta andra skulle jag tro hatar att sova själv. När man talar om trollen... nu ringer han. Gotta go, pussi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0