Lite rörigt i mina tankar så här en tisdagskväll =)

Hej! :)

Jag ber om ursäkt för dåligt med uppdaterande idag. Jag har varit som ett levande lik hela dagen och i princip bara väntat på att jag ska få gå och lägga mig. Inatt kunde jag inte somna så jag låg och vred och vände på mig i ett par timmar, ja jag la mig till och med upp och ner i sängen för att jag hört att man ska kunna somna då, men ingenting fungerade - bullshit med andra ord! I alla fall gick jag upp och vem var inte vaken då om inte lille Janne :) Vi planerade hans födelsedag som är i slutet av mars och jag är taggad redan nu, blir nog riktigt roligt.

I alla fall hoppas jag på att kunna somna rätt snart, första skoldagen imorgon blir en jobbig en. Jag går från kvart över åtta till fyra. Och på sista lektionen ska vi skriva klart våra svenskauppsatser vilket innebär att jag förmodligen kommer sitta kvar ett bra tag efter fyra, ajajaj :(

Usch det är aldrig roligt så här sista dagen på lovet. Visserligen har jag hunnit vänja mig vid tanken då de flesta redan börjat skolan. Men stressen kommer redan krypande och det enda positiva är att dansen sätter igång i samband med att skolan börjar. Sen är det väl rätt skönt att ens rutiner kommer igång igen också, man hamnar lätt i ett och samma långsamma tempo då det är lov.. blir rätt tröttsamt i längden.

Annars börjar jag nu tröttna en del på singellivet och istället känna att någon prins väldigt gärna får komma in i mitt liv inom en snar framtid. Trots vintermånaderna som passerat har jag inte varit jättesugen på att ha pojkvän. Singellivet med all tid spenderad med mina vänner har passat mig alldeles utmärkt. Men nu kan jag inte rå för att tankarna dras iväg mot mysiga kvällar spenderade med någon man tycker så mycket om. Jag har den senaste tiden känt att mitt liv kräver så mycket av mig rent prestationsmässigt att jag har känt att jag inte har tid för allt det känslomässiga... men åh vad mysigt det skulle vara att ha någon att dela alla dessa ögonblick med.. :$

Nej nu får det vara slut med allt känslomässigt struntprat. Ska nog gå och lägga mig snart, hoppas på att kunna somna =)

115055-148


Kommentarer
Postat av: Angelica

sovgott=)

2008-01-09 @ 00:07:24
URL: http://anjelique.blogg.se
Postat av: Klädhängaren

Jättesnygg mössa, var kommer den ifrån?

2008-01-09 @ 10:33:40
URL: http://kladhangaren.blogg.se
Postat av: janne

hah ;) ja hoppas skolan blir rolig då ;)

2008-01-09 @ 16:25:05
URL: http://jannee.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0