Lite frågor jag inte hunnit svara på från er läsare..

A

Gillar verkligen din blogg :)
Vart i italien brukar du vara?

Svar: Där vi har lägenhet; en stad utanför Venedig precis vid havet och Milano åker jag till minst en gång varje år.

Linda

hur många timmar brukar du sova / natt?! man ska ju sova för att må bra och allt de där, men de är ju så svårt att komma i säng då man har så mkt att göra:p men ca så där? vore jätte kul med svar i ett inlägg!!!:D:D:D

Svar: Hmm.. nu för tillfället då jag inte kan träna på grund av min hjärnskakning blir jag inte trött på kvällarna för att min kropp har så mycket överskottsenergi. Så i dagsläget är det bara 7-8 timmar, vilket är alldeles för lite! Annars sover jag runt 9 timmar på en natt. Annars ser man ju ut som ett levande lik dagen efter ;) Sömn är trots allt mitt främsta skönhetsråd.

Anonym 

detta är en liten pinsam fråga, men hur ofta byter du bh?! man vet ju lixom inte riktigt hur ofta man ska byta, då de inte är som trosor och sånt där som blir smutsigt på en dag. vore jätte tacksam för svar!(: love

Svar: Jag byter varje dag, något som är självklart för mig.

Lovisa 

SNÄLLA kan inte du skriva i nästa inlägg vad du använder för schampo och balsam?! du har så underbart vackert hår, och jag vill veta:p likadant med din hud! smörjer du in hela kroppen med bodylotion ofta eller vad gör du?! brukar du använda hårinpackning, ansiktsmask ochsåntdära?! snälla svara på detta i ett inlägg- då de är så jobbigt att komma ihåg vilket inlägg man skrev de i och behöva gå tillbaka och leta upp de för att få svar osv. AVGUDAR DIG!

Svar: Tack så mycket! :) Jag använder Loreals hårprodukter som jag har fått från de gånger jag gått visningar för Loreal. Med huden så måste jag erkänna att jag är väldigt dålig på att använda hudprodukter. I dagsläget har jag faktiskt inte en enda produkt jag använder regelbundet. Jag får ofta den frågan vad jag gör med min hud men faktum är att jag alltid haft en mer eller mindre bra hud och jag tror att de som kanske inte har lika bra hud har bättre koll på vilka hudprodukter som är bra och fungerar än vad jag har som faktiskt inte har några  problem med min hy i dagsläget. Annars så dricker jag extremt mycket vatten vilket är det absolut bästa du kan göra för att få en fräsch och förhoppningsvis finnfri hy. Att jag solar solarium regelbundet hjälper mig också att hålla en fräsch hy. För mycket sol/solarium kan dock leda till så kallad Mallorcaacne, det fick jag då jag var i Frankrike i somras och var jättebrun. Sist men inte minst, sömn och inte för onyttig och fet mat. Choklad är det värsta du kan äta om du vill ha en fräsch hy fri från finnar. Somliga hävdar att det är en myt, men jag vet med erfarenhet att choklad är vidrig för huden. Det börjar liksom ploppa medan du äter, haha fyfan! Hårinpackning och ansiktsmask använder jag under sommaren då både hår och ansikte får ta mycket stryk från sol och saltvatten.

Anonym

Kan inte du börja videoblogga? du skulle få mycket fler läsare kan lag lova och oj så kul det skulle vara att se och höra dig :D

Svar: Hur gör man? :O


Kommentarer
Postat av: mira

skulle vara grymt kul att se videoblogg med dig :D

2008-01-17 @ 18:32:48
Postat av: Anonym

ja ellerhur, verkligen! bra och kul initiativ, börja med det! :)

2008-01-17 @ 19:33:54
Postat av: Melroze

Kikar in och tackar för kommentaren i min blogg. Jag återkomemr snart som aktiv bloggare igen. Vad söt du är förresten. =)
Puzz!

2008-01-17 @ 20:18:19
URL: http://melroze.blogg.se
Postat av: bh bruden ;)

tack så jätte mkt för ditt svar! men om du byter bh varje dag, slänger du dem i tvätt då eller? borde inte dem bli rätt uttvättade efter ett tag då?:/ ÄLSKAR att du svarar på våra frågor ochsåntdära!:*

2008-01-17 @ 20:47:40
Postat av: Matilda

hur många läsare har du per dag i snitt? :)

2008-01-17 @ 20:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0