Life is a flower

 
Här har ni en av mina absoluta favoritlåtar. Tycker ni om den?

***

Åt precis en trevlig middag med min familj plus ett par vänner till min broder. Om dryga timmen börjar Victoria's secret fashion show. Jag har redan smygtittat på den på datorn så jag vet med säkerhet att den är lika bra som de andra i raden. Nu tänkte jag fortsätta pluggandet. Tack Janne, och alla ni andra som jag vet vilka ni är, ni kokar när ni ser att jag pluggar. Jag känner er blick i ansiktet som brinnande eld. Men jag pluggar ytterst lite och tar det försiktigt, bara för att få bort den stressade känslan av att inte plugga. Så skäll inte ut mig.. än i alla fall.

Apropå pluggandet.. min vän Caroline är en jävel på att formulera sig:

Caroline Lidman. säger:

duktig som pluggar du är


...haha och inte kan jag glömma då jag skulle göra mig iordning för att vi skulle festa:
"jaaamen hoppa in nu så ringer du när du hoppat ut"

(faktum var att hon ville få mig att skynda mig i duschen och ringa henne efter :P) Haha hon är rolig hon.. Lilla Linen..

Skriver mer efter vsfs, puss!



Sometimes we put up walls, not to keep people out, but to see who cares enough to break them down.

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar den låten

2008-01-06 @ 19:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0