Kommentarer

Hello :)

Nu sitter jag i skolan och har haft ett litet hål. Vi har ju nämligen test hours varje tisdagmorgon då hela skolan har prov och allas namn står på listor så att eleverna blir utspridda i alla skolans klassrum. Allt är überseriöst och vi har provvakter som vaktar proven istället för lärare. Stämningen är låg och nervositeten, alternativt frustrationen är hög. Idag kunde jag dock bara gå förbi den stora folkklungan där man kan läsa vilket klassrum man ska sitta i. Jag skulle nämligen upp för alla trappor till lärarrummet där jag fick sitta och skriva mitt prov. Provet gick bra och jag är nöjd. :) Men det är svårt att säga mer än så med tanke på att det är första provet jag skriver för den här läraren och jag vet inte riktigt vad han kräver.

Ikväll har jag två dansträningar och med osynliga tårar får jag väl erkänna att jag gör bäst i att titta på. Men vi får se, jag håller fortfarande tummarna i hopp om att kunna vara med litegrann i alla fall. Angående era kommentarer så är det jätteroligt att ni kommenterar så mycket som ni gör. Men vill ni hjälpa mig att göra bloggen större vilket i sig skulle göra den mycket bättre på alla sätt och vis måste ni börja kommentera mer! Då kommer jag nämligen upp på "mest aktiva listan" där jag låg igår och där får man ännu fler läsare. Så hjälp mig nu, det gynnar ju faktiskt er också =) Med mer läsarrespons vet ni att man kan göra så mycket mer med bloggen och förhoppningsvis är det det ni vill att jag ska göra.

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du skriver så himla bra!

2008-01-15 @ 11:06:55
Postat av: SSSSSSS

Din blogg är så mkt bättre än bellas

2008-01-15 @ 11:07:26
Postat av: Karin

Kan du inte visa bilder från din dansträning någon gång? Kramis

2008-01-15 @ 11:08:21
Postat av: Linn

absolut ska vi göra det!

2008-01-15 @ 13:37:59
Postat av: Anonym

om du skryter så mkt om dina besökare så tycker ja nästan du kan berätta hur hög siffran egentligen är?

2008-01-15 @ 17:56:12
Postat av: Anonym

jättebra blogg

2008-01-15 @ 18:13:20
Postat av: Anonym

lycka till med dansträningarna!

2008-01-15 @ 18:13:44
Postat av: Anonym

bra att proven gick bra :)

2008-01-15 @ 18:15:13
Postat av: Anonym

kul att din blogg växer :)

2008-01-15 @ 18:23:43
Postat av: Anonym

när fyller du 18?

2008-01-15 @ 18:24:14
Postat av: A

Din blogg är alltid otroligt rolig att läsa och du skriver bra, moget och intressant. Otroligt roligt att du också har börjat uppdatera mer och har mycket bilder! Puss!

2008-01-15 @ 19:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0