KENT

Hej igen :)

Nu ska jag börja göra mig iordning inför kvällen. Hemma hos A ska vi ett stort gäng tjejer äta middag och annat mysigt. Sedan drar vi nog vidare ;D Kameran följer självklart med! (; Nu sitter jag annars och lyssnar på Kent, mina idoler tillsammans med Gyllene tider för er som undrar.

Kan dela med mig av två av deras nyare ballader - Columbus och Kevlarsjäl, så oerhört underbara. Dessvärre är den nedre - Kevlarsjäl, i rätt dåig kvalité i slutet. Men ni måste bara lyssna på den, låten är beroendeframkallande och fullkomligt underbar.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

blir kul med kort sen:D skaffa BILDDAGBOK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! www.bilddagboken.se
nuuuuuuuuuuu. alla väntar på dig!!!!!!!!!!

2008-01-26 @ 18:28:17
Postat av: Anonym

några frågor till dig mandy:
1.hur är vrg? hinner man med annat på dagarna än bara plugg?
2.i ettan,hur långa dagar hade man?

vad kul med bilder!

2008-01-26 @ 23:30:27
Postat av: kakan

ja kent är såååå bra

2008-01-27 @ 11:09:09
URL: http://http://kakansblogg.blogg.se/
Postat av: Frida

Kevlarsjäl är inte särskilt ny..

2008-01-27 @ 14:12:28
Postat av: Mandy

Frida jag skrev att kevlarsjäl tillhör deras nyare ballader. Den är alltså inte en av de gamla klassikerna.

Svaren angående vrg kommer i ett inlägg ikväll så ska jag svara så utförligt jag kan. Jag vet själv alla miljoner frågor man har då man ska söka gymnasium.

2008-01-27 @ 16:10:25
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se
Postat av: Bea

Kevlarsjäl är ändå inte en nyare ballad :) Deras platta "Du & jag döden" har mkt fler ballader som är nya... Du verkar inte ha någon vidare koll på det, MEN det är okej :) Alla har fel ibland, we're only human

2008-01-28 @ 20:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0