I'm addicted to Victoria's secret fashion show!

De underkläderna... de tjejerna, man kan inte få nog av dem!
Såja, nu är den i varje fall inspelad också vilket innebär att jag kan titta på showen när jag vill! Som alltid blir jag helt exalterad av att se världens vackraste tjejer med de porrigaste och sötaste underkläderna du kan tänka dig. Jag blir så peppad när jag ser dem, man vill bara ut och träna, träna, träna! Tur för mig att alla mina träningar börjar nu så är man fit for fight 24/7! =) Så fort min hjärnskakning försvinner tänker jag börja springa igen, nu jävlar börjas det! (:





 



Kommentarer
Postat av: Anonym

där går du en vacker dag!

2008-01-06 @ 22:34:04
Postat av: Anonym

själv missade man showen, tur att man läser din blogg ;)

2008-01-06 @ 22:34:29
Postat av: emelie

synd att jag inte kunde se. har inte trean :/

2008-01-06 @ 22:52:53
URL: http://emelieisaksson.blogg.se
Postat av: Tobias R

showen var vacker:D
Men jag har sett den för länge sen!
=/ vart ledsen i ögat när jag såg att det var samma show som jag redan sett... Men kvinnorna är helt klart vackra:) jag ser dig där om ett par år ;)

puss!

2008-01-07 @ 00:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0