Har jag en tvilling, egentligen?

Satan vilken natt och vilken dag!

Nej positivt är det inte, låt oss börja med natten inatt. Jag gick och la mig klockan elva, lyckades otroligt nog somna på en gång, och kom riktigt att känna i sömnen hur fel det var att jag som vänt så extremt på dygnet lyckades somna klockan elva. Tanken blev bekräftad. Klockan två vaknar jag, pigg och redo att gå till skolan. Att få mer sömn den natten var bara att glömma. I samma sekund som jag vaknar kommer min underbara bror Sebastian in i mitt rum, klarvaken. Ibland undrar jag om det inte var meningen att vi skulle bli tvillingar, vi är så oerhört lika. Det komiska var att vi båda nu gått och lagt oss klockan elva på kvällen och vaknade pigga exakt samtidigt. I alla fall bestämde vi oss för att göra mat så  satt vi sedan i köket och åt och pratade i flera timmar. Det var som att allt runt omkring bara försvann och jag kom min bror ännu närmare på bara en natt. Sedan gick vi till hans rum runt fem, observera att jag skulle gå upp två timmar senare, så sov vi två timmar tillsammans sen precis som då vi var små - jättemysigt! :)

Dagen i skolan gick till en början bättre än förväntat. Tyskan gled förbi då vi hade mittkurssamtal och min gulliga tyskalärare inte visste vad hon skulle klaga på. Tyska är ju faktiskt min grej om något. =) Sen samhälle som alltid är lika intressant med en av mina favoritlärare. Matten där vi hade mittkurssamtal och min mattelärare är jättepositiv till mig så det var frid och fröjd tills efter lunch. Jag som inte fokuserat så mycket på min hjärnskakning började kallsvettas och huvudet bara snurrade på engelskan. Det resulterade i att Robin tog med mig upp till lärarrummet där jag fick sällskap av geografilärare Tyler och historialärare Steven. De var så gulliga, gav mig te och bara satt och höll mig sällskap. Sedan kom pappa och hämtade mig vid tre så att jag kunde åka hem och vila.

115055-149    115055-150
Tack för att du finns <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

naw sött

2008-01-09 @ 20:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0