Fri som en fågel!



Hej mina pärlor,

åh vad härlig känsla jag har just nu. Det är inte ofta man hamnar i situationer då man känner sig helt fri och inte har någon kille i sitt liv som kan såra en. Men där är jag nu! Glöm tills vidare det där jag sa om att jag vill ha pojkvän. Just nu känns det som att jag vill vara singel tills jag gifter mig och det känns underbart. Bara slippa allt känslomässigt skit, det skulle jag aldrig ha ork för i dagsläget.

Nej nu ska jag återgå till min ananas. Det är också en komisk historia i sig. Jag har alltid haft jättesvårt för ananas och nu helt plötsligt känns det som att jag lever på det. På tre dagar har jag ätit två ananas, helt galet! Men nyttigt har jag hört att det är så varför inte.

Pusspusspuss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fina bilder =)

2008-01-10 @ 12:51:27
Postat av: Anonym

så du är singel alltså? naaajz

2008-01-10 @ 12:51:48
Postat av: Tobias R

jahaja,
nu är det skönt att vara singel? men endå vill du ha någon att ha mysiga hemma kvällar med :), det verkar vara mycket du vill :)mitt råd till dig, hitta ingen pojkvän, hitta en gullig kille som du kan krama på men som inte behöver vara inblandad med massa känslor:)

puss

2008-01-11 @ 16:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0