Förlåt för dålig uppdatering

Förlåt förlåt förlåt för extremt dålig uppdatering, fy på mig! Men jag har fullt upp i skolan och kom nyss hem från biblioteket efter flera timmars juridikplugg där. Imorgon är provet så sedan lär det kanske bli lite mindre att göra.. i någon dag i alla fall. I sådana här lägen fullkomligt älskar jag att vara singel och inte behöva ha någon pojkvän som klagar på att man inte prioriterar honom. Singellivet får oförtjänat mycket skit måste ni hålla med om. Varför ska man ha ett überseriöst förhållande då man är så här ung när man förhoppningsvis ska ha en man i vuxen ålder och leva resten av sitt liv med? Aja, skolan går i alla fall riktigt bra för tillfället, har fått mvg på de saker jag fått tillbaka, så det är väl bra, wiho =) Helgen var grym, festade båda dagarna. Fest med bland annat Caroline och Malou i fredags samt inflyttnigsfest i lördags. Man är inte lite sliten nu ;) Jag som dessutom legat i hjärnskakning alldeles för länge.. äntligen kan jag festa och leva någorlunda normalt igen!

Jag bloggar igen när jag får tid över och framför allt känner att jag har någonting speciellt att skriva om. Men jag lovar att det kommer då jag är lite mindre stressad. Har lite nya bilder att visa er bland annat! 

Nu ska jag fortsätta plugga och samtidigt tänka vidare på mina planer angående handelshögskolan här i Stockholm år 2010(?). Skulle kanske kunna vara något ;) Jag och alla mina miljoner planer alltså. Jag tar för givet att jag kommer leva i oändlighet...  Vill jag inte bli läkare vill jag bli advokat eller flytta utomlands för resten av mitt liv. Herregud vart ska det här sluta? Men hellre en massa planer än inga alls, ellerhur?






Caroline, Amanda och Malou

Update:
Sådär nu har jag sovit i drygt en timme. Varför? Jo.. min studieteknik inför det här provet är den värsta tänkbara så ta inte inte inte efter. Jag brukar faktiskt vara duktig gällande studieteknik, men jag tror att jag litat på mina kunskaper efter förra provet som jag spikade utan ett enda fel vilket visar sig imorgon om det var bra eller inte.. I alla fall har jag sovit i en timme nu för att kunna plugga ett bra tag till ikväll/inatt. Hade mycket hellre åkt till David redan nu :(

Back to hell.. nejdå, rättskunskap är ju faktiskt ett av mina största intressen så intressant måste jag erkänna att det är!

Kommentarer
Postat av: Anonym

är david din pojkvän?

2008-01-21 @ 22:47:01
Postat av: Anonym

upppdateeeeeeeraaaaaaa

2008-01-22 @ 15:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0