Förkylning och försvarets hudsalva

Godmorgon!
Egentligen börjar jag redan kvart över åtta på fredagar men eftersom tyskan blev inställd så
börjar jag inte förrän fem över tio med idrott, som vanligt på frescati. Oh jag är så sur, mamma
som legat sjuk nu i nästan en vecka har smittat mig så jag är dunderförkyld! Men, jag missar
alldeles för mycket i skolan om jag är hemma därför måste jag gå i alla fall. Kanske till och
med vara med på idrotten? Jag har ju tyvärr missat lite nu då jag har haft hjärnskakning.

Annars idag vet jag inte helt hundra vad som händer. Jag har dansträning vid halv sex i alla fall. Därefter ska jag träffa mina tjejer!

Här till höger känner ni med största sannolikhet igen försvarets hudsalva som fungerar som en mirkelkur mot likväl läppar som hud. Läpparna bli alldeles mjuka och jag har blivit beroende, för sjuttioelvte gången i mitt liv..

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej mandy! vilken bra blogg du har, :) jag undrar bara en sak,du har sagt att du har varit med i någon dressyr tävling förut,men du skrev aldrig hur tävlingen gick, om du blev placerad eller inte.jag är jätte nyfiken då jag själv har häst :) snälla svara

2008-01-25 @ 14:52:09
Postat av: annika

ah, jobbigt med förskylning,

2008-01-25 @ 16:22:00
URL: http://photonbywe.blogg.se
Postat av: ameli&emelie

ursha jobbigt med förskylning :/

2008-01-25 @ 18:34:01
URL: http://lifeasblondes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0