För er som har så pass lite att göra, varför inte läsa detta intetsägande inlägg när ni ändå är igång? (:

Hello! :)

Vet ni vad jag har gjort sedan
jag slutade skolan idag? Sovit!
Jag var nämligen hur trött som helst när jag kom hem idag.. tyvärr har jag en hel del som jag behöver plugga tills imorgon. Å andra sidan känner jag mig riktigt utvilad nu så då lär pluggandet av andragradsekvationer gå bra mycket snabbare! Hur det blir att somna ikväll är en annan femma..

Förlåt för dålig uppdatering idag, ingen alls snarare.. Men ni vet hur jag är. Då jag inte har något av värde att skriva om struntar jag hellre i att uppdatera, Att bara skriva inlägg efter inlägg där det första är mer intetsägande än det andra är inte riktigt min stil. Ungefär som det här inlägget typ.

Annars ser jag fram emot slutet av veckan då jag och Tessie har planerat att besöka ett rätt ordentligt antal underklädesaffärer samt sexaffärer och bara köpa på oss en massa fina underkläder och annat! Det blir nog bra... (:

Nu ska jag sällskapa med mina matteböcker. Förhoppningsvis har min lilla hjärna kommit igång så pass ordentligt senare under kvällen att jag har ett nytt häpnadsväckande inlägg att dela med mig av. Och det kan ni ju inte missa!..

Ciao suckers!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du skriver alltid så bra

2008-01-28 @ 22:00:50
Postat av: Anonym

andragradsekvationer? huh

2008-01-28 @ 22:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0