En presentation om mig till mina nya läsare där ute! =)

115055-155

115055-156

Jag ligger på mest aktiva listan och ni läsare bara stiger. Jag tänkte ge er nya läsare en liten presentation av mig så att ni förhoppningsvis får en bild av mig, med eller utan tankar sedan innan.

Jag heter i alla fall Amanda, kallas för Mandy av de flesta av mina vänner samt icke-vänner, och jag är 17 år gammal. Jag går Viktor Rydbergs gymnasium Odenplan andra året och tar skolan väldigt seriöst. I framtiden ska jag bli advokat. Men dessförinnan ska jag flytta till Milano där jag har lägenhet och förhoppningsvis jobba som modell med en agentur som jag har ett samarbete med redan idag. Mina två största intressen är dans och ridning. Jag dansar tre gånger i veckan på Lasse Kühlers dansskola och jag rider två gånger i veckan samt tävlar i dressyr. För er riktigt nya läsare så har jag nyligen varit med om en rätt svår ridolycka så jag har fått en grov hjärnskakning om jag ska nämna en av alla skador. Nu har jag tänkt ta upp modellandet igen i Sverige och jag har redan kontakt med några av de stora agenturerna, vi får se vad som händer! =) Annars är jag en positiv tjej som har väldigt mycket mål och ambitioner med mitt liv. Jag försöker alltid se livet från den ljusa sidan och min strävan efter mina mål är det som jag hittills fått höra bland läsare gör att de fortsätter läsa bloggen. Lyckas jag få en människa där ute till att se ljusare på livet och vilja något så har jag lyckats.

Har ni några frågor är det bara att fråga så lär jag med största sannolikhet svara på era frågor! Välkomna hit =)

Kommentarer
Postat av: lovisa

härlig blogg : )

2008-01-14 @ 19:03:37
URL: http://onemoretry.blogg.se
Postat av: Susie Kate Mela

Tack för presentationen, bra för nya läsare som mig själv :) var det längesen du fick hjärnskakning?

Förresten så behöver jag råd om min nya bloggdesign, vad tycker du om den?

2008-01-14 @ 19:25:02
URL: http://candykate.blogg.se
Postat av: Mizca Rödebäck

Jag gillar dina ögon.

2008-01-14 @ 19:34:55
URL: http://www.rodeback.blogg.se
Postat av: we<3The stars

spana gärna in min
nystartade blogg:)

2008-01-14 @ 19:58:09
URL: http://myplaace.blogg.se/
Postat av: Sussie

för länge sedan skrev du att du mest umgicks med folk som du känner utanför vrg,men umgås du med dom därifrån också?känns det inte ensamt annars fast det kanske man inte hinner tänka på när man har mkt plugg?
:D

2008-01-14 @ 20:47:01
Postat av: Mandy

Det var en bra fråga Sussie. Jo det stämmer att jag inte umgås så mycket med mina klasskompisar på fritiden. Det beror på att jag som gör så mycket på fritiden som mina vänner utanför skolan, dansen och ridningen inte närvarar på känner att jag vill ge dem den lilla tid som blir över efter skolan och mina aktiviteter. Ensamt känns det absolut inte eftersom att jag umgås med dem varje dag i skolan. Det här är ingenting egentligen jag har valt medvetet utan det har bara blivit så. Hade gärna haft mer tid över till vännerna i skolan än vad jag har.

2008-01-14 @ 21:15:33
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se
Postat av: Littlejohn

Trevlig blogg!!
Vad duktig du är!

Känns som om jag stigit in i en helt ny värld!

2008-01-14 @ 22:58:00
URL: http://littlejohn.blogg.se/?c=1199826529
Postat av: Sofia

Eftersom du är modell så kan du väl lägga ut lite modellbilder, skulle vara kul att se! :)

2008-01-15 @ 00:20:19
URL: http://nostalgitrippad.blogg.se
Postat av: Anonym

Men hon är ju inte modell, hon är ju inte ens med i en agentur än..

2008-01-15 @ 22:56:31
Postat av: Anonym

folk har alltid sagt till mig att jag har sååå fina blååå ögon men jag har aldrig trott dom för jag har alltid velat ha bruna. men nu när jag såg dina blå ögon så tyckte jag de va skitfint :) asfina ögon (y) såå jag kanske har ångrat mig blåa är kanske fint ändå :D

2008-01-16 @ 16:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0