En natt på akuten..




När jag skulle lägga mig igår hände någonting, jag kommer inte ihåg vad eftersom min medvetenhet var som bortblåst. Kroppen orkade inte och i nästa sekund låg jag på akuten med en nackkrage, med pappa ståendes över mig. Jag genomgick röntgen av hjärna och nacke och sedan väntade en lång väntetid liggandes med diverse saker för att lindra smärtan. Röntgen visade på hjärnskakning men lyckligtvis var alla kotor i nacken som de skulle.

Idag är jag trött som jag vet inte vad och jag klarar inte av tanken av ytterligare en vilodag. Nu får ni hjälpa mig och göra mig glad. :( Tanken på att skolan snart börjar medan jag ligger här totalt mörbultad och i en i dagsläget djup depression är hemsk. Tack till alla mina söta älsklingar som erbjuder än det ena än det andra - jag ska pussa på er när jag blir frisk! =) <3

Lyssna på den fina låten, där kan man prata om att sjunga med känsla.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänker på dig, det gör vi alla

2008-01-05 @ 16:13:26
Postat av: Lovisa

Usch, det låter hemskt. Men, jag började precis läsa din blogg, vad är det som är fel?
(låter elakt sagt :S men jag menar inte elakt
hoppas du får ett bra 2008 iallafall :)

2008-01-05 @ 16:33:21
Postat av: Tobias R

meh! jag säger ju att hästar är farliga =) mycket säkrare att åka mc eller hoppa fallskärm, men jag hoppas att du blir frisk och party sugen snart så jag får dra med dig på krogen :)

krya på dig sötnos!

2008-01-05 @ 16:33:54
Postat av: Mandy

Jag har varit med om en ridolycka, står litegrann om det i ett inlägg längre ner. Hoppas att du tycker om bloggen :) Detsamma!

2008-01-05 @ 16:39:32
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se
Postat av: Anonym

hur gammal coh hur lång är du? :) kram!

2008-01-05 @ 16:41:03
Postat av: Mandy

Jag fyllde 17 i november och är 172 cm.

2008-01-05 @ 17:02:17
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se
Postat av: Cupcake

ojj.. hoppas att du mår bättre snart!

2008-01-06 @ 17:13:08
URL: http://alltochlitetilll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0