Can't get enough of them..

Kom hem för ett litet tag sedan. Idag har det varit en jättemysig dag. Som ni vet slutar jag redan 11.20 på torsdagar, då åkte jag och mötte Tessie så åt vi lunch. Därefter gick vi och satte oss på ett café, fikade och pluggade effektivt matte i två timmar! Starkt jobbat älskling (; Därefter var det dags för shopping! Stötte på älsklingsjanne i sturegallerian också. I alla fall, vi hade bestämt att det var underkläder vi skulle köpa idag. Men efter en visit i en skoaffär ändrade vi oss drastiskt. Det fick helt enkelt bli skor idag och underkläder nästa vecka! Vi sprang runt i våra klackar i flera timmar och satan vad ont i fötterna vi fick. Jag kan lova er att vi var runt i varenda skoaffär i centrala Stockholm. Sedan satte vi oss och åt middag runt åtta och nu är jag hemma. Ska nog sova snart, är jättetrött. Har redan planerat nästan hela dagen imorgon innehållande plugg tillsammans med Tessie på ett café- har såå mycket i skolan nu. Därefter har jag dansträning sedan ska jag på bio med Tessie. Därefter ska vi möta min älskling Hanna och de andra tjejerna så drar vi på fest hos Oskars kompis. Alternativt en födelsedagsfest :) Vi får se, vi får se.

De riktigt fina skorna jag fick med mig hem..
Riktiga Amanda-skor det där :)

115055-178 115055-179
115055-180 115055-181

haha roliga bilder det där.. skorna ni ska lägga märke till (; på  första bilden till vänster är det ett par skor jag skall använda till fest med en rätt hög klack. De andra tre bilderna är på ytterligare ett par pumps i min långa rad som jag är beroende av redan nu =)

115055-182

115055-183

Kommentarer
Postat av: Elin

Jätte söta, :D du passar bra i dem!

2008-02-01 @ 18:09:24
URL: http://moreofelin.tjejsajten.se
Postat av: Anonym

RIKTIGT NICE!:D

2008-02-01 @ 18:37:36
Postat av: Anonym

byter vänner lika ofta som du byter trosor..
tessie har vi nog aldrig hört i din
blogg.. new friend

2008-02-03 @ 10:25:19
Postat av: Mandy

Men för i helvete, nu blir jag nästan rädd å dina vägnar. Jag har kvar alla mina gamla vänner, bara det att jag har träffat en ny kompis nu som jag umgås med. I din värld byter man sina vänner då man träffar nya människor. I min värld kan man aldrig få för många vänner och jag har alltid plats för nya vänner i mitt liv - utan att byta ut den nya mot en gammal. Du måste vara en sorglig människa som inte kan lära känna nya vänner och samtidigt ha kvar dina gamla.

2008-02-03 @ 14:59:11
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se
Postat av: Anonym

hej amanda, bra blogg! jag undrar var den vita halsduken är från, skorna och jeansen?
kram, fortsätt blogga!

2008-02-03 @ 16:06:33
Postat av: Mandy

tack =)

den vita halsduken är från gina tricot, skorna är fynd från din sko och wedins och jeansen är från Tiger.

2008-02-03 @ 16:53:06
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se
Postat av: Cassandra

Vilka fina :)

2008-02-03 @ 23:45:26
URL: http://sixtysix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0