Ändrade planer =)

115055-177Hej igen.
Skrev tidigare om allt plugg jag skulle hinna med idag. Nu har jag läst igenom psykologiartikeln "Cons of perfectionism include self - critisism" samt övat på italienskaläxan. Mer tänker jag inte göra idag fastän jag behöver. Nu tänker jag nämligen lägga mig till rätta i soffan bredvid världens bästa mamma och titta på en film med en av mina favoriter Kate Hudson och äta en massa gott. :)

Min gullunge Tessie hörde också av sig om att hon inte ska sitta barnvakt imorgon vilket betyder att vi får hela dagen från 11.20 då vi slutar till kvällen att shoppa en massa (underkläder!!), sola samt plugga på något mysigt café. Vi har ju engelskaredovisning tillsammans och så ska vi göra vår geography assignment tillsammans som har, hör och häpna, handlingen "Bonde söker fru". Det är vår lärare Tyler som kommit på den briljanta idén.. Dock måste jag  erkänna att assignmenten är betydligt mer pedagogisk och avancerad än vad namnet säger. Troligen därför han valt det..

Nej nu väntar mami i soffan! Puss på er mina änglar <3

115055-119

Kommentarer
Postat av: tess

härlig bild :)

2008-01-30 @ 23:12:53
URL: http://ninatherese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0