Älskade torsdag

Hej läsare!

Torsdagar är utan tvekan min favoritdag då det kommer till skoldagar. Jag harbara två lektioner och slutar tjugo över elva, halleluja! Detta betyder alltså att jag är hemma nu och redan har slutat för dagen. Först på schemat står en lunch med pappa, vi behöver prata igenom lite saker. Därefter får vi se vad som händer. =)

Annars har det inte hänt så mycket speciellt idag än. Stötte på min älskade Caroline då jag och Alex tog en promenad från VRG Odenplan till VRG Jarlaplan för att ha italienska. Vi hann på ett snabbt och konkret sätt uppdatera varandra om det senaste händelserna i våra liv så det känns bra. :)

Nej nu måste jag åka. Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0