3 timmars sömn..

Godmorgon!

Oh vad sur jag blir, har inte kunnat sova mer än tre timmar inatt. Jag kunde inte ens sova nu på morgonen.. Min yrsel är så kraftig att jag inte ens kan sluta ögonen längre. Istället gick jag upp vid elva och har tittat på vsfs 07 igen. Nu ska jag klä på mig så ska jag åka och luncha med pappa. Vi får se hur det går.. har bara lyckats vara ute en gång hittills utan att huvudet har snurrat så mycket att jag fått gå in igen. Jag har även pratat med min läkare om ridolyckan och han var lite bekymrad över att min yrsel och huvudvärk blir värre och inte bättre. Men vi skulle ge det en dag, blir det inte bättre imorgon måste jag åka in till sjukhuset igen, vill inte! :(

Gotta go


Kommentarer
Postat av: Anonym

stackars:(

2008-01-07 @ 12:53:52
Postat av: stina

hej! tänkte höra om du har något tips på något billigt ställe där man kan gå och träna? Puss

2008-01-07 @ 16:52:43
Postat av: Mandy

Tyvärr Stina så är jag nog inte rätt person att hjälpa dig. Personligen tränar jag aldrig på gym, det skulle jag aldrig ha tid med. Jag dansar istället tre gånger i veckan, rider två gånger i veckan, gör en hel del övningar hemma samt springer ett par gånger i veckan. Hoppas att du får hjälp! =)

2008-01-07 @ 17:01:19
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0