Vårkänslor

image244Hej igen!

Jag åkte aldrig till skolan utan sitter för tillfället och diskuterar min studieplanering via mail med min rektor. Inte spciellt roligt sätt att starta lovet på men det är samtidigt något som måste göras då de antal poäng som står på min planering att jag ska läsa inte stämmer överens med mina val. Förmodligen måste jag åka till skolan och ha ett möte med henne men jag hoppas att jag slipper och att vi kan lösa det via mail. Jag vill bara sova ett par timmar nu! :( Woho fick precis ett svar från henne om ett möte angående detta klockan fyra. Perfekt, då kan jag sova en timme nu! Sedan åker jag direkt till dansen som ligger vid Tegnérlunden.

Det känns som att alla ska kommentera vädret nu och jag är personligen så emot väderprat som det bara går att vara. Att diskutera väder kopplar jag direkt till en otroligt stel konversation där man bara vill sjunka genom golvet. Men, idag är vädret så fint och man blir så glad av det att jag måste gå emot mina principer, for once. Jag hoppas att ni överlever. Vårkänslorna har redan börjat komma och gör mig, en dag som denna, ständigt påmind genom att flyga omkring inne i magen som färgglada fjärilar. Tänk hörni, nu känns ju tanken på att det faktiskt kan bli sommar inte så orealistisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0