Underkläder

115055-196Hejhej!
Kom faktiskt hem från ridningen för ett tag sedan. Jag vet, det är idiotiskt att anstränga sig med bihålsinflammation. Men jag blir så otroligt deprimerad av att bara ligga hemma, speciellt såhär på helgen, och är jag deprimerad så kommer jag inte bli frisk heller. Nu har jag i alla fall fått göra något jag tycker är roligt och känner mig åtminstone lite gladare, och därmed tror jag också att det är större chans att jag blir frisk fortare. Men nu är jag helt slut och febern har gått upp till 39grader såg jag precis så det blir vila den här kvällen också, har inte något val. Känner mig näst intill dödssjuk 24 timmar om dygnet, uschusch.

Tänkte ta en stor underklädesshopping i veckan där jag köper presenter till mig själv efter den här hemska veckan med mycket plugg och sjukdom. Tänkte kolla om ni har några tips på bra underklädesaffärer? Jag ska kolla på Bingo Rimérs affär där jag sett en massa fint på hemsidan. Sedan mina andra favoriter. Men det finns ju hur mycket som helst så för att inte gå miste om något får ni gärna komma med förslag. Det är ju alla hjärtans dag snart så då gäller det att ha hittat de perfekta underkläderna... (;


Kommentarer
Postat av: malin

fina läppar

2008-02-09 @ 17:41:08
Postat av: max

vem ska du fira alla hjärtans dag med då om man får fråga? :P

2008-02-09 @ 17:41:41
Postat av: Sara

Vad gör du för att hålla dig så brun jämt? Solarium?

2008-02-10 @ 18:31:13
Postat av: Mandy

Är brun året om, det ligger lyckligtvis i min familjs gener att vi blir väldigt bruna och redan har en ganska mörk grundfärg.. jag ska se om jag kan släktforska någon gång för jag fick höra att vi inte har helt svenska gener så det beror i så fall förmodligen på det. Annars solade jag väldigt mycket solarium förut plus att jag året om har kvar den mörka färgen jag får varje sommar. Sist men inte minst solar jag nu solarium ungefär en gång i månaden =)

2008-02-10 @ 19:53:25
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se
Postat av: ida

vart ligger Bingo Rimérs buktiken? tänkte också fixa lite underkläder(;

2008-02-11 @ 21:07:27
Postat av: Anonym

lite sent svar kanske. men köp string iaf

2008-03-23 @ 21:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0