Två dagar utan träning är ren tortyr

image229Hej mina vänner!

Sitter för tillfället och läser lite recensioner om författaren Oscar Wilde och hans mästerverk The picture of Dorian Gray, vilken jag ska skriva en in class essay om imorgon. Jag är bara så trött och på så dåligt humör så det går sjukt segt, enligt mina mått mätt bör tilläggas. Vet ni varför? Jag har inte haft någon fysisk träning på två dagar och det klarar onekligen inte min kropp av. Jag känner mig seg både i kroppen och i huvudet. Tur nog har jag både en ridlektion inbokad imorgon samt mina vanliga dansträningar som liksom alltid sträcker sig över några timmar. Det ska bli skönt.

När jag mår dåligt eller på något sätt känner att jag behöver lyftas upp brukar jag som ni vet titta på Victoria's secret fashion show. Gör jag inte det brukar jag titta på bilder på Adriana Lima. Jag vet inte varför, men allt runt omkring liksom försvinner. Nej, jag känner inte att jag tilfredsställer några sexuella behov av att titta på henne, inte är det därför jag gör det i varje fall ;) Skämt å sido... Jag tycker helt enkelt att många av bilderna är så otroligt professionellt tagna, och att världens utan tvekan vackraste och hetaste tjej, nej låt oss säga gudinna, är på bilderna gör inte saken sämre. Finns ingen som ser i närheten lika bra ut som hon gör.





Kanske bör jag tillägga att rubriken inte har något med bilden att göra?

      

Vilken bild gillar ni bäst av dessa?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gammal var du när du piercade naveln och var gjorde du det?

2008-02-18 @ 20:46:39
Postat av: Mandy

Jag var 14 år och gjorde det på en skönhetssalong på Birger Jarlsgatan. Har alltså haft det i tre år nu :)

2008-02-18 @ 20:50:25
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se
Postat av: Anonym

shit va svårt alla är ju fina, men hmm.. tredje och femte!

2008-02-19 @ 15:43:02
Postat av: emma

första e finast :D

2008-02-19 @ 15:43:21
Postat av: Frida

Den andra och tredje är finast! :)

2008-02-21 @ 14:13:32
URL: http://fridaceciliaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0