Svårt att säga hej då till en del av barndomen...?

115055-189115055-190115055-191

Så svårt det kan vara att säga hejdå till leksaker och annat som hör barndomen till.. Ebba hade ett helsike med mig att slänga saker då det var dags för mitt rum att storstädas. "Men den här behöver jag faktiskt...."  Så frågade hon: "Aha okej, men när läste du senast Pelle Svanslös Amanda, seriöst nu?" "Nja det minns jag inte..." säger jag samtidigt som jag ser älskade lille svanslöse katten åka ner i den stora läskiga sopkassen.

På bilden i mitten ser ni dock två sötnosar jag lyckades rädda. Jag plockade upp dem ur påsen när hon inte såg, hiih :D Solglasögonen försvann dock till världens ende... tur det?

Kommentarer
Postat av: konsek

Hej, jag startade precis min blogg. Den kommer handla om lite allt möjligt, hoppas du vill läsa den och hjälpa mig :)

Man ska vara barn så länge man bara kan!

2008-02-06 @ 21:13:53
URL: http://konsek.blogg.se
Postat av: ameli&emelie

vilka roliga solglasögon ;)

2008-02-07 @ 09:37:37
URL: http://lifeasblondes.blogg.se
Postat av: Anonym

varför accepterar du inte alla komentarer för?

2008-02-08 @ 15:38:37
Postat av: Mandy

Då ber jag dig att skriva kommentaren igen :) Jag har nämligen inte tagit bort en enda kommentar på jag vet inte hur länge. Godkänns den inte så innehåller din kommentar något ord som jag har skrivit i en lista i mina inställningar vilket innebär att alla kommentarer som innehåller sådana ord försvinner direkt så att jag slipper läsa dem överhuvudtaget.

2008-02-08 @ 15:54:08
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0