Snart är det sommar :)


                       








Sommaren är snart här och det är dags att börja planera sommaren och alla dess resor! 

För min del kommer det bli 3 utlandsresor den här sommaren. Två är planerade. En kommer att bli med Tessie till min familjs lägenhet i Italien tillsammans med mina föräldrar och alla andra vänner jag har där nere. Först bestämde jag mig för att byta ut det resmålet mot något annat men jag är helt enkelt i behov av att träffa alla vänner där nere som jag inte kommer att träffa annars, plus att det är mitt andra hem - där mår jag som bäst. Andra resan blir bara med Tessie, vi två ska till Milano där vi ska shoppa, festa samt äta och dricka gott dagarna i ända. Blir det som vi tänkt oss kommer vi också åka till italienska rivieran där Caroline och Malou med fler kommer spendera två veckor. Det blir i så fall i samma veva som vi är i min lägenhet där nere. 

Sedan så har vi då ett resmål kvar som jag endast ska åka till med mina föräldrar och vi kan inte riktigt enas. Och jag har dessvärre inte bestämt ännu vad jag ska lägga min röst på. Just nu lutar det åt den franska rivieran i sommar igen. Vad jag skulle vilja be er om är att ge mig alla era favoritresmål eller varför inte drömresmål. Skriv flera stycken om ni känner för det! Jag vill bara få höra er röst och få alla favoritplatser ni har besökt. 

Skrivskrivskriv. En blogg utan kontakt med er läsare är inget alternativ vet ni ;D                                                                                             

image238

Kommentarer
Postat av: Josiee

sov gott:)

2008-02-20 @ 22:55:57
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: Anonym

Venedig i Italien är underbart! :) Mitt favorit ställe. Även klycshan Lanzarote är uur mysigt.

2008-02-20 @ 23:57:53
URL: http://artells.blogg.se
Postat av: Emmie

Ska åka till Kreta i sommar ; )

2008-02-21 @ 11:05:54
URL: http://Eschedrin.blogg.se
Postat av: Sara

Hawaii borde du åka till :)

2008-02-21 @ 14:28:30
Postat av: Anonym

Dubai, Moskva, Bali, Kina, Japan, Grekland, Indien, Afrika, saudiarabien och Egypten. Borde verkligen besöka något av dem!!!!!!

2008-02-21 @ 14:38:39
Postat av: Anonym

Riverian är ett härligt ställe men om ni redan varit där så är det väl roligare att åka någonstans där ni aldrig varit för att vidga era vyer? :P

2008-02-21 @ 17:20:49
Postat av: Maria

Mallorca är alltid trevligt :) annars är Grekland en favorit, speciellt Kos!

2008-02-21 @ 18:22:21
Postat av: Rebecka

Dubai! Eller Libanon, men det kanske inte verkar särskilt lockande med tanke på alla hemskheter..
Annars kan jag rekomendera grekland, spanien eller franska rivieran! =)

2008-02-21 @ 19:03:25
URL: http://beckaw.webblogg.se
Postat av: Emma

Turkiet, Marmaris, är nog en av de finaste ställena någonsin, jag tror att du skulle älska det!! :)

2008-02-21 @ 19:05:52
Postat av: fanny

Min absoluta favoritstad är New York, så dit tycker jag att du ska åka :)

2008-02-22 @ 16:23:11
Postat av: Amanda

RIMINI i italien, är bäst har varit där flera sommrar i rad!

2008-02-22 @ 19:43:09
Postat av: Hanna

Kroatien är underbart!

2008-02-24 @ 15:17:04
Postat av: Anonym

Åk till någon av Kanarieöarna eller Thailand!

2008-02-25 @ 07:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0