Runaway train

Godmorgon Sverige!

Vaknade för ett tag sedan, ska strax sätta på mig ridkläderna och ta en liten promenad i det härliga vädret med sol och klarblå himmel för att rida en dressyrlektion. Precis som alltid då jag är hemma en fredag- eller lördagkväll så vaknade jag upp med drygt 10 missade samtal. Tur att jag hade stängt av ljudet? Nja, sovsällskap är ju aldrig fel.

Efter ridningen skyndar jag mig hem och gör mig iordning för att sedan åka mot stan och möta Janne för fika och promenad i det fina vädret.

Här får ni en sjukt bra låt som jag lovade er att lägga upp. Runaway train med Soul Asylum.



Ut i det fina vårvädret med er nu så har ni mina underhållande inlägg att läsa när ni kommer hem, inte helt fel (;

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ääälskar den låten! Skrev ett inlägg. (Igår trorr kjag) Om blandannatnden låten. Världens bästa låt!

2008-03-03 @ 20:49:04
URL: http://Rebcca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0