Roxette

Hej :)

Kom precis hem från skolan, är ännu sjukare idag så det var hårt att släpa sig upp för att gå på dagens mattelektion. Riktigt hårt. Men på tisdag är det matteprov och idag hade vi sista lektionen innan provet så det var nödvändigt att gå - ambitiös som jag är. Trots att jag är sjuk så har inte matteskillsen försvunnit, det känns bra. Men fy för att sitta i ett klassrum med hög feber och en hosta som vägrar försvinna.

Nu ligger jag i sängen och ska precis börja plugga. Geography assignment och social services står på schemat. Ska bli skönt att få Jonathans hjälp lite senare. Det går så mycket fortare när man är två och eftersom han läser 100% på engelska mot mina 50% eller vad det kan vara så går hans engelska inte av för hackor...

115055-188

Nej nu ska jag gå och göra iordning lite varm choklad. Här har ni lite grymma roxettelåtar att lyssna på tills jag är tillbaka! Kan inte lägga upp alla som är bra, men här har ni i alla fall fyra av dem. Några andra är How do you do, It must have been love, spending my time och så vidare.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0