Presenter och annat

Hej mina läsare!

Dagen har hittills varit jättemysig innehållande en långfika med Tessie, därefter har jag ridit idag igen vilket var så himla roligt - jag har nog aldrig tyckt att det är så kul att rida som jag gör nu, och det var länge sedan det gick så bra som det gör nu varje gång. Tack vare att jag hjälpte till så mycket i stallet som liten så har jag en massa ridlektioner att rida så jag tänkte rida tre gånger i veckan istället för två nu ett par månader framöver. Jag och alla mina träningar (: Sedan har jag fått alla hjärtans dag presenter av min älskade mamma. Blev såklart underkläder.

 

Som ni vet skulle jag ha träffat mitt ex, Jonathan, idag här hemma hos mig. Men igår sa min magkänsla helt enkelt emot och det kändes rätt konstigt att jag skulle fira alla hjärtans dag med mitt ex så igår ringde jag och avbokade det. Istället har jag inte riktigt några andra planer för kvällen, det är bara att inse att det här inte riktigt är en så stor dag att fira för oss singlar. Men jag har varit med nära och kära idag och skall fortsätta i samma riktning ikväll. Blir nog väldigt mysigt =)

image207 image208image209

Nu ska jag gå och äta choklad som jag fick av pappa, sedan väntar en mysig kväll :) Hoppas att ni får en trevlig kväll alla singlar, ni andra behöver inga lyckönskningar era lyckliga jävlar ... ni kan komma tillbaka då era förhållanden är slut istället ;P. Nej fy vad hemskt skrivet av mig, sjukt vad känslokall man blir.. äsch stryk det där och så hoppas jag att ni alla får en trevlig kväll för det ska jag ha! <3

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vart är den röda BH:n ifrån;) super söta!

2008-02-15 @ 07:52:39
Postat av: Anonym

du måste vara det vackraste som finns

2008-02-15 @ 09:08:46
Postat av: lindaq

så jävla söt du är, ge oss fler fler fler bilder!

2008-02-15 @ 09:26:32
Postat av: Yvonne

Tycker om den minsta bilden bäst måste jag säga.

2008-02-15 @ 20:03:17
Postat av: Anonym

vilka söta bh:ar!:D

2008-02-16 @ 16:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0